God jul och gott nytt år!
ÖBS önskar alla en god jul och ett gott nytt år. Julhälsning och ny handlingsplan
ÖBS önskar alla en god jul och ett gott nytt år. Julhälsning och ny handlingsplan
Herrarna åkte på lördagsmorgonen till Uppsala för match mot Uppsala BoIS på lördagen och WT Bandy på söndagen. Förlust med
Det blev förlust i seriepremiären mot ett duktigt Järvsö. En hedersam förlust där försvarsspelet satt mycket bättre än förra helgen.
Den planerade matchen mot NTNUI Bandy är dessvärre inställd. På grund av avsaknaden av is är vi tvungna att ställa
Nu är det snart dags för Skridskokul/Bandyskola. Klicka här för mer info och anmälan!
Herrarnas första träningsmatch för säsongen är inbokad lördag 22 oktober mot våra vänner i väst. NTNUI Bandy från Trondheim besöker
Läs hela nyheten…ÖBS herrar – NTNUI Bandy Trondheim 22 oktober